Usluge
Socijalni radnik prati korisnika od dolaska u ustanovu pa do prestanka boravka. Započinje davanjem informacije o smještaju, slijedi realizacija smještaja, upoznavanje s drugim korisnicima, adaptacija na novu sredinu, upoznavanje sa svim oblicima rada i života u Domu, rješavanje konfliktnih situacija između korisnika pa do pomoći u ostvarenju različitih prava korisnika.
Socijalni radnik aktivno sudjeluje u radu Komisije za sastavljanje jelovnika na kojoj prezentira mišljenje i primjedbe korisnika s ciljem poboljšanja kvalitete prehrane. Također, s ciljem poboljšanja kvalitete svih usluga i odnosa zaposlenika prema korisnicima značajne su rasprave na Zboru korisnika. Socijalni radnik i ovdje potiče korisnike da iznose svoje primjedbe i sugestije kako bi organizacija života i rada korisnika u Domu bila što bolja.
Osim spomenutih poslova u radu s korisnicima socijalna radnica vodi sve zakonom propisane evidencije i izrađuje izviješća prema Ministarstvu, Županiji i dr. Kod dokumentacije osobito je važna izrada individualnog plana za svakog korisnika te zapažanja o svim promjenama tijekom boravka korisnika u ustanovi.
Usluge stanovanja
Usluge stanovanja pružaju radnici iz Odjela pomoćno – tehničkih poslova. U prvom redu su to čistačice koje održavaju čistoću i higijenu soba a ujedno mijenjaju posteljinu. Rublje korisnika se pere svakodnevno u praoni rublja u dvije smjene. Sitne popravke vrše kućni majstori dok se za veće kvarove zovu majstori iz ovlaštenih servisa. Vozač – skladištar prevozi domskim vozilom korisnike na specijalističke preglede i dr. potrebe.
Usluge prehrane
Ove usluge pruža Odjel prehrane s zaposlenim radnicima u dvije smjene.
Jelovnik za tekući mjesec sastavlja posebna Komisija za sastavljanje jelovnika koju čine 3 predstavnika korisnika, glavna sestra, socijalna radnica i voditelj kuhinje. Jelovnici se sastavljaju prema normativima i vrstama namirnica predviđenih za starije osobe. Kod sastavljanja jelovnika osobita pozornost vodi se, da u istom bude zastupljeno sezonsko povrće i voće, mlijeko i mliječni proizvodi, veća zastupljenost pilećeg i junećeg mesa a relativno manja zastupljenost svinjskog mesa.
Pokretni korisnici objeduju u domskoj blagavaonici, a korisnicima u bolničkom smještaju obroci se nose u sobe.
U domskoj kuhinji uveden je HACCP program, a priprema hrane je pod stalnim nadzorom inspekcijskih službi.
Osim kontrole namirnica obavlja se i redovita kontrola zdravlja zaposlenih u kuhinji. Isto tako u tromjesečnim intervalima vrši se deratizacija i dezinsekcija svih prostora u Domu.
Glavna indikacija za smještaj korisnika na odjel njege i brige o zdravlju je primarno funkcionalna nesposobnost i prisustvo morbiditeta što ujedno određuje stupanj zdravstvene njege. Usluge njege pružaju u timskom radu medicinske sestre, njegovatelji, fizioterapeuti i radni terapeut, uz aktivno sudjelovanje korisnika, ali i članova obitelji koji uz realne stavove doprinose uspješnosti tretmana.
Usluge njege pružaju se 4 puta dnevno, prema potrebi i više puta. Velika pomoć u radu je adekvatne oprema u kupaonama doma (lifter, pokretna kada, specijalne stolice za kupanje).
Rad cjelokupne službe usmjeren je na efikasniji i human pristup korisnicima, uz uvažavanje etičkih načela struke i očuvanja dostojanstva korisnika.
Rad zdravstvenih djelatnika prilagođen je prema potrebi korisnika tijekom 24 sata. Osoblje je educirano prepoznati deformacije koje nastaju kod starijih osoba kao posljedica bolesti i starenja, stoga uz visoko profesionalni odnos reagira se žurno i strogo individualizirano svakom korisniku. Skrb o korisnicima odvija se na dvije lokacije:
-stacionar I,stambeni dio
-stacionar II, Depadansa,
O korisnicima skrbi 15 medicinskih sestara –SSS, 1 medicinska sestra-bacc.med. techn., 3 fizioterapeuta i 18 njegovatelja.
U stambenom dijelu Doma osim usluga stanovanja pružaju se i usluge njege i brige o zdravlju prema potrebi (redoviti obilasci u sobama, organizacija zdravstvene skrbi, pregledi liječnika opće medicine, specijalista, stomatologa, uzimanje materijala za razne laboratorijske pretrage, nabavka lijekova, podjela per-os terapije, redovite kontrole GUK-a, tlaka, previjanje rana, nabavke ortopedskih pomagala, pomoć pri obavljanju higijene, pomoć pri kupanju).
Krajem 2013. Godine u funkciju je stavljena nova ambulanta u Domu, stacionar II depadanse, izabrana liječnica obiteljske medicine dolazi u Dom 2x tjedno, radi u ambulanti 3 sata, pokretne korisnike pregledava u ambulanti, a vizita nepokretnih vrši se po odjelima.
Liječnica specijalista fizikalne medicine i rehabilitacije dolazi u Dom jedanputa mjesečno, što je kako funkcionalne sposobnosti korisnika postaju sve manje, nužno, jer skrbimo o korisnicima visoke kronološke dobi, sve teže pokretnim i nepokretnim.
Stomatološku skrb organiziramo sukladno mogućnostima, najveći problema predstavlja skrb o oralnom zdravlju nepokretnih bolesnika.
Korisnici Doma u sve većem broju koriste usluge fizioterapeuta i dvorane za fizikalnu terapiju koja se kontinuirano oprema. Razlozi tretmana su brojne bolesti mišićno koštanog sustava, reumatske bolesti-degenerativni i upalni reumatizam, bol, ukočenost, dijabetes, artroze i artritis.
Korisnici intenzivno koriste parafinske obloge koji smanjuju bol, poglavito kod reumatoidnih bolesti. Koristi se aparat za stimulaciju mišića i ublažavanje boli. U okviru dvorane nalazi se traka za hodanje koju korisnici koriste u hladnijim danima, kada nerado izlaze van Doma. Zidne suspenzije također pomažu pri povećanju opsega pokreta i uklanjanju boli u većim zglobovima. Svakodnevno se upražnjavnaju vježbe za osteoporozu i i individualni rad.
U sobama korisnika provode se vježbe za jačanje muskulature, sprečavanje kontraktura, održava se mobilnost uz stručnu pomoć fizioterapeuta. Rad fizioterapeuta usmjeren je sa teže pokretnim i nepokretnim bolesnicima na vježbe disanja, aktivne vježbe razgibavanja, kao i potpomognute pasivne vježbe.
Obzirom na sve slabiju pokretljivost korisnika, ovakav oblik tretmana sve više dobiva na važnosti i izdvaja našu instituciju kvalitetom usluga koje nudimo ciljanoj populaciji.
Usluge radne terapije
Od organiziranih aktivnosti korisnici se mogu uključiti u slijedeće radne grupe:
- dramska grupa
- pjevačka grupa
- likovno – kreativna grupa
- grupa za ručni rad
- novinarsko – informativna grupa- izdavanje časopisa „Naš Dom“
- grupa za društvene igre
- grupa za održavanje zelenila
- sportsko – rekreativna grupa
- grupa za organiziranje izleta
- grupa za pomoć korisnika
- molitvena grupa
- grupa za prigodne aktivnosti.
Uz navedene aktivnosti koje raduju naše korisnike naglašavamo važnost dobre suradnje sa svim dionicima lokalne zajednice, brojnu formalnu i neformalnu podršku i senzibilitet koji nam pružaju u skrbi za najstarije korisnike naše zajednice. Veliku radost čine obilježavanja Adventa i Božićnih blagdana uz tradicionalno blagdansko darivanje. U okviru Čitaonice Doma korisnicima su na raspolaganju brojni naslovi, fond knjižnice se obogaćuje donacijama, a svakodnevno su im omogućeni dnevni i tjedni listovi.
Njihov angažman u društvenom životu nastoji se oplemeniti sukladno mogućnostima, uvažavajući građanska prava, organizirano je glasovanje korisnika u Domu.
Cijene usluge
STAMBENI DIO
- Jednokrevetni apartman s balkonom 490,00€
- Jednokrevetna soba s balkonom 455,00€
- Jednokrevetna soba bez balkona – potkrovlje 405,00€
- dvokrevetna soba s balkonom 388,00€
DODATNE USLUGE
- Serviranje hrane u sobu po obroku 1,10€
- 2 dodatna obroka za dijabetičare po danu 2,20€
POJAČANA NJEGA
- Jednokrevetna soba 557,00€
- Dvokrevetna soba 524,00€
Primjena cijena: 01. veljače 2024. godine.
MINIMALNA NJEGA (depadanse II kat)
- Jednokrevetna soba sa balkonom 524,00€
- Dvokrevetni apartman 506,00€ po osobi
FIZIKALNE TERAPIJE
Korisnici Doma u sve većem broju koriste usluge fizioterapeuta i dvorane za fizikalnu terapiju koja se kontinuirano oprema. Razlozi tretmana su brojne bolesti mišićno koštanog sustava, reumatske bolesti-degenerativni i upalni reumatizam, bol, ukočenost, dijabetes, artroze i artritis.
Korisnici intenzivno koriste parafinske obloge koji smanjuju bol, poglavito kod reumatoidnih bolesti. Koristi se aparat za stimulaciju mišića i ublažavanje boli. U okviru dvorane nalazi se traka za hodanje koju korisnici koriste u hladnijim danima, kada nerado izlaze van Doma. Zidne suspenzije također pomažu pri povećanju opsega pokreta i uklanjanju boli u većim zglobovima. Svakodnevno se upražnjavnaju vježbe za osteoporozu i i individualni rad.
U sobama korisnika provode se vježbe za jačanje muskulature, sprečavanje kontraktura, održava se mobilnost uz stručnu pomoć fizioterapeuta. Rad fizioterapeuta usmjeren je sa teže pokretnim i nepokretnim bolesnicima na vježbe disanja, aktivne vježbe razgibavanja, kao i potpomognute pasivne vježbe.
Obzirom na sve slabiju pokretljivost korisnika, ovakav oblik tretmana sve više dobiva na važnosti i izdvaja našu instituciju kvalitetom usluga koje nudimo ciljanoj populaciji.
NJEGE I BRIGE O ZDRAVLJU
Glavna indikacija za smještaj korisnika na odjel njege i brige o zdravlju je primarno funkcionalna nesposobnost i prisustvo morbiditeta što ujedno određuje stupanj zdravstvene njege. Usluge njege pružaju u timskom radu medicinske sestre, njegovatelji, fizioterapeuti i radni terapeut, uz aktivno sudjelovanje korisnika, ali i članova obitelji koji uz realne stavove doprinose uspješnosti tretmana.
Usluge njege pružaju se 4 puta dnevno, prema potrebi i više puta. Velika pomoć u radu je adekvatne oprema u kupaonama doma (lifter, pokretna kada, specijalne stolice za kupanje).
Rad cjelokupne službe usmjeren je na efikasniji i human pristup korisnicima, uz uvažavanje etičkih načela struke i očuvanja dostojanstva korisnika.
Rad zdravstvenih djelatnika prilagođen je prema potrebi korisnika tijekom 24 sata. Osoblje je educirano prepoznati deformacije koje nastaju kod starijih osoba kao posljedica bolesti i starenja, stoga uz visoko profesionalni odnos reagira se žurno i strogo individualizirano svakom korisniku. Skrb o korisnicima odvija se na dvije lokacije:
-stacionar I,stambeni dio
-stacionar II, Depadansa,
O korisnicima skrbi 15 medicinskih sestara –SSS, 1 medicinska sestra-bacc.med. techn., 3 fizioterapeuta i 18 njegovatelja.
U stambenom dijelu Doma osim usluga stanovanja pružaju se i usluge njege i brige o zdravlju prema potrebi (redoviti obilasci u sobama, organizacija zdravstvene skrbi, pregledi liječnika opće medicine, specijalista, stomatologa, uzimanje materijala za razne laboratorijske pretrage, nabavka lijekova, podjela per-os terapije, redovite kontrole GUK-a, tlaka, previjanje rana, nabavke ortopedskih pomagala, pomoć pri obavljanju higijene, pomoć pri kupanju).
Krajem 2013. Godine u funkciju je stavljena nova ambulanta u Domu, stacionar II depadanse, izabrana liječnica obiteljske medicine dolazi u Dom 2x tjedno, radi u ambulanti 3 sata, pokretne korisnike pregledava u ambulanti, a vizita nepokretnih vrši se po odjelima.
Liječnica specijalista fizikalne medicine i rehabilitacije dolazi u Dom jedanputa mjesečno, što je kako funkcionalne sposobnosti korisnika postaju sve manje, nužno, jer skrbimo o korisnicima visoke kronološke dobi, sve teže pokretnim i nepokretnim.
Stomatološku skrb organiziramo sukladno mogućnostima, najveći problema predstavlja skrb o oralnom zdravlju nepokretnih bolesnika.
PREHRANE
Ove usluge pruža Odjel prehrane s zaposlenim radnicima u dvije smjene.
Jelovnik za tekući mjesec sastavlja posebna Komisija za sastavljanje jelovnika koju čine 3 predstavnika korisnika, glavna sestra, socijalna radnica i voditelj kuhinje. Jelovnici se sastavljaju prema normativima i vrstama namirnica predviđenih za starije osobe. Kod sastavljanja jelovnika osobita pozornost vodi se, da u istom bude zastupljeno sezonsko povrće i voće, mlijeko i mliječni proizvodi, veća zastupljenost pilećeg i junećeg mesa a relativno manja zastupljenost svinjskog mesa.
Pokretni korisnici objeduju u domskoj blagavaonici, a korisnicima u bolničkom smještaju obroci se nose u sobe.
U domskoj kuhinji uveden je HACCP program, a priprema hrane je pod stalnim nadzorom inspekcijskih službi.
Osim kontrole namirnica obavlja se i redovita kontrola zdravlja zaposlenih u kuhinji. Isto tako u tromjesečnim intervalima vrši se deratizacija i dezinsekcija svih prostora u Domu.
RADNE TERAPIJE
Od organiziranih aktivnosti korisnici se mogu uključiti u slijedeće radne grupe:
- dramska grupa
- pjevačka grupa
- likovno – kreativna grupa
- grupa za ručni rad
- novinarsko – informativna grupa- izdavanje časopisa „Naš Dom“
- grupa za društvene igre
- grupa za održavanje zelenila
- sportsko – rekreativna grupa
- grupa za organiziranje izleta
- grupa za pomoć korisnika
- molitvena grupa
- grupa za prigodne aktivnosti.
Uz navedene aktivnosti koje raduju naše korisnike naglašavamo važnost dobre suradnje sa svim dionicima lokalne zajednice, brojnu formalnu i neformalnu podršku i senzibilitet koji nam pružaju u skrbi za najstarije korisnike naše zajednice. Veliku radost čine obilježavanja Adventa i Božićnih blagdana uz tradicionalno blagdansko darivanje. U okviru Čitaonice Doma korisnicima su na raspolaganju brojni naslovi, fond knjižnice se obogaćuje donacijama, a svakodnevno su im omogućeni dnevni i tjedni listovi.
Njihov angažman u društvenom životu nastoji se oplemeniti sukladno mogućnostima, uvažavajući građanska prava, organizirano je glasovanje korisnika u Domu.
SOCIJALNI RAD
Socijalni radnik prati korisnika od dolaska u ustanovu pa do prestanka boravka. Započinje davanjem informacije o smještaju, slijedi realizacija smještaja, upoznavanje s drugim korisnicima, adaptacija na novu sredinu, upoznavanje sa svim oblicima rada i života u Domu, rješavanje konfliktnih situacija između korisnika pa do pomoći u ostvarenju različitih prava korisnika.
Socijalni radnik aktivno sudjeluje u radu Komisije za sastavljanje jelovnika na kojoj prezentira mišljenje i primjedbe korisnika s ciljem poboljšanja kvalitete prehrane. Također, s ciljem poboljšanja kvalitete svih usluga i odnosa zaposlenika prema korisnicima značajne su rasprave na Zboru korisnika. Socijalni radnik i ovdje potiče korisnike da iznose svoje primjedbe i sugestije kako bi organizacija života i rada korisnika u Domu bila što bolja.
Osim spomenutih poslova u radu s korisnicima socijalna radnica vodi sve zakonom propisane evidencije i izrađuje izviješča prema Ministarstvu, Županiji i dr. Kod dokumentacije osobito je važna izrada individualnog plana za svakog korisnika te zapažanja o svim promjenama tijekom boravka korisnika u ustanovi.
USLUGE STANOVANJA
Usluge stanovanja pružaju radnici iz Odjela pomoćno – tehničkih poslova. U prvom redu su to čistačice koje održavaju čistoću i higijenu soba a ujedno mijenjaju posteljinu. Rublje korisnika se pere svakodnevno u praoni rublja u dvije smjene. Sitne popravke vrše kućni majstori dok se za veće kvarove zovu majstori iz ovlaštenih servisa. Vozač – skladištar prevozi domskim vozilom korisnike na specijalističke preglede i dr. potrebe.